راز فجیع‌ترین قتل شیراز
نوشته شده توسط : ژورنالیست

سردار مویدی افزود: قاتل بعد از کشتن مقتول جسد را یک شبانه روز دور از چشم شوهر و تنها فرزندش در حمام خانه خود نگهداری وسپس با تکه تکه کردن جسد مبادرت به انتقال قطعات بدن مقتول دربسته‌های مختلف به نقاط مختلف شهر کرده است.
 

دادنا: در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، یک فقره نیابت قضایی که از شیراز ارسال شده بود را دریافت کردند که برمبنای آن مرد ۴۵ساله ای با مشخصات اعلام شده به اتهام فریب دختران جوان تحت تعقیب قرار دارد.

به گزارش مهر؛ متهم تحت تعقیب با معرفی خود به عنوان مدیرکارخانجات صنعتی درتهران و کرج چند دختر جوان را به بهانه ازدواج واستخدام در کارخانجات فریب داده و پس از ارتکاب جرایم متعدد متواری شده است اما براساس تحقیقات انجام شده احتمال می رود این مرد به مشهد گریخته باشد.

کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی احتمال دادند که ممکن است متهم مذکور در یکی از هتل ها و یا مهمانپذیرهای مشهد، اقامت گزیده باشد. در تحقیقات مشخص شد که او از چند روز قبل در یکی از مهمانپذیرهای مشهد اقامت دارد بنابراین آنها با تحت نظر گرفتن متهم فراری متوجه شدند که وی با دختر جوان دیگری نیز قرار ملاقات گذاشته است.

کارآگاهان هنگامی که او در حال گفت وگو با دختر جوان بود ، وی را دستگیر کردند. وی خود را بی گناه نشان می داد و چنین وانمود می کرد که از هیچ چیز اطلاعی ندارد اما سرانجام وی به جرم خود اعتراف کرد.

راز فجیع‌ترین قتل شیراز

سردار «علی مویدی» فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فجیع‌ترین قتل رخ داده شده در سال جاری به گونه‌ای بازتاب نگران کننده‌ای درجامعه داشت و امنیت و روان اجتماع را تحت تاثیر خود قرار داده بود که با تلاش‌های پیچیده واستفاده از ابزار علمی و فنی در کمترین زمان ممکن پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شد.

وی با واکاوی این حادثه دلخراش افزود: این قاتل قصی القلب که خانمی میانسال به نام «فرنگیس» است با کشتن وسلاخی کردن جسد مقتول به نام«زهرا» با تهیه یک چمدان مسافرتی بخشی از جسد را در خیابان رها می‌نماید و در دفعات بعدی دیگر اجزای بدن وی را در نقاط مختلف شهر پراکنده کرده است. وی گفت: قاتل که سابقه دوستی با مقتول را دارد طلا و جواهرات وی را نیز به فروش رسانده و بخشی از زیورآلات مقتول نیز در منزل قاتل کشف شده است.

سردار مویدی افزود: قاتل بعد از کشتن مقتول جسد را یک شبانه روز دور از چشم شوهر و تنها فرزندش در حمام خانه خود نگهداری وسپس با تکه تکه کردن جسد مبادرت به انتقال قطعات بدن مقتول دربسته‌های مختلف به نقاط مختلف شهر کرده است.

فرمانده انتظامی فارس در تشریح خبر دستگیری باند سرقت به عنف نیز با فراخواندن سه متهم این پرونده به بررسی دلایل بروز و شیوه ارتکاب به جرم و نیز عملکرد پلیس در دستگیری این باند پرداخت. وی گفت: از چند ماه قبل شاهد بروز یکسری جرایم تجاوز به عنف در شیراز بودیم که با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کار‌های پلیس آغاز و خوشبختانه بسیار زود به نتیجه رسید. وی با خطاب قرار دادن متهمان از آنان خواست تا علت ارتکاب به اعمال مجرمانه خود را بازگو نمایند.

«س – د» جوان 21 ساله فوق دیپلم است که علت جرایم خود را وسوسه شیطان، غرور و جوانی می‌داند.« ع – ب» دومین عضو این گروه شیطانی است. او جوانی 20 ساله و دانشجو حسابداری است که علت اعمال مجرمانه خود را هوس و...ع دانست. نفر سوم این باند « ش- ن» است که عدم آگاهی از قانون را علت اعمال مجرمانه خود دانست.

قتل هولناک پدر و مادر در مقابل دیدگان 2 پسربچه

صبح پنجشنبه مرد میانسالی وحشت‌زده با مأموران پلیس تهران تماس گرفت و از جنایت هولناکی پرده برداشت. «من از بیرجند تماس می‌گیرم و دقایقی قبل خواهرزاده 10 ساله‌ام از حوالی جاجرود تلفنی به من خبر داد که برادر بزرگش-علی - پدر و مادر شان را در خانه با شلیک چند گلوله به قتل رسانده و اجسادشان را به آتش کشیده و فرار کرده است».

پس از این تماس گروهی از مأموران کلانتری بومهن – شرق تهران – بلافاصله راهی خانه مورد نظر شدند. محمد 10 ساله به مأموران گفت: دیشب برادرم علی – 30 ساله – که به تازگی از همسرش جدا شده و با ما زندگی می‌کرد به خانه آمد و بی‌دلیل با پدر و مادرم درگیر شد. سپس با طناب دست و پای من و برادر 5 ساله‌ام را بست و در مقابل چشمانمان با شلیک چند گلوله پدر و مادرمان را کشت اما یک گلوله نیز به پای خودش خورد که مجروح شد، بعد هم اجساد را به حیاط خانه برد و به آتش کشید سپس در باغچه دفن کرد. چند ساعت بعد به سختی و با کمک برادرم توانستم دستم را باز کرده و تلفنی این حادثه هولناک را به دایی‌ام خبر دادم.

بدین‌ترتیب با اعلام موضوع به محمد شهریاری – بازپرس کشیک ویژه قتل – وی همراه تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفت. از آنجا که احتمال می‌رفت عامل جنایت برای مداوای پای مجروحش به بیمارستان مراجعه کرده باشد کارآگاهان به تحقیق در این شاخه عملیاتی پرداختند و سرانجام متهم را در یکی از بیمارستان‌های تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی به مسئولان بیمارستان گفته بود به علت اصابت گلوله اشتباهی هنگام شکار حیوانات مجروح شده است. مرد جنایتکار هنوز انگیزه جنایت هولناکش را فاش نکرده است.



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز من هم شما رو لینک کردم می توانید لینک خود را در صفحه زیر ببینید
http://www.90kar.com/link

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
سلام
لینک شدید
موفق باشید
یا علی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: